سلام دوستان من میخوام یه گروهی در پیام رسان بله بزنم که اونجا باهم طرح قرآنیمونو پیش ببریم لطفا یه آیدی از خودتون بدید و اگه پیام رسان بله رو ندارید نصب کنید از کاربر امام زمان عجل و محمد خواهش میکنم هم برای ادامه ی طرح هم برای مباحثی که مطرح میشه اینکارو انجام بدن اونجا هم میشه گفتگوی آنلاین درباره آیات داشت هم طرح بهتر پیش می‌ره 

خواهش منو زمین نندازید 

ممنونم ازتون 

 

آیدی خودتون رو زیر این پست ارسال کنید تا ادتون کنم یا لینک گروه رو براتون بفرستم 

 

کاربر سرباز امام زمان عجل عزیزم قبلا گفته بودی گروه ایتا داری لطفا بله رو نصب کن یه گروه سه نفره  در بله داشته باشیم و طرح رو پیش ببریم 

 

کاربر محمد من قبلاً از شما خواستم آیدیتون رو بدید شما مخالفت کردید برای ادامه ی طرح و مطرح شدن مباحث گروهی بین ما سه تا خواهش میکنم بپذیرید چون من وقتی حالم خوب نیست صحبت کردن باشما دوتا عزیز حالم رو خوب می‌کنه و هم برای ادامه ی طرح که در گروه پیش میریم 

ممنونم ازتون 

 

 

وقتی در گروه ادتون کنم دیگه  محدودیت گذاشتن عکس و ویس نیست و عکس آیات و تلاوت و حتی صحبت های خودمون رو میتونیم ارسال کنیم و عالی میشه